Fika på Kanelen


Mysigt ställe....

Här blev det en fika igår, man blir hungrig av att shoppa ;)
Ett mysigt litet café i gammal stil och här började mina cafédrömmar sätta fart igen, för visst skulle det vara roligt att ha ett sådant här ställe och vem vet det kanske blir någon gång framöver :)

Här går det trögt med städningen ska jag säga, förstår inte att denna dator håller fast mig hela tiden ;)

Fridens liljor
Josefin -Happy Days- (tävlingar pågår) sa:

Vad roligt att se så många nya inlägg, flitig du hunnit vara. Eller så är det bara jag som varit frånvarande i helgen. :-)



Vilket mysigt fik det verkar vara o roligt namn, kom o tänka på talesättet att "vara på kanelen", hehe.



Många stora söndagskramar!

2011-01-23 @ 13:01:20 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
cecce sa:

Där har jag aldrig varit. Var ligger det?

Vi måste hitta vårt ställe snart:-) Vi hade uträttat underverk!



Kramar

2011-01-24 @ 08:06:49 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0