En slö måndagskväll


Otroligt vackert....

När vi åkte hem från Båstad i lördags lyckades jag knäppa denna bild och jag tycker den blev så fin och kolla in himlen!!!
Jag är så glad att jag började fotografera för snart två år sedan i samband med att jag började blogga, jag säger återigen att man verkligen får se mycket vackert genom en kameralins.

Det har varit en slö eftermiddag och kväll här hemma, som vanligt kan man kanske säga ;)
Har nyss suttit i telefonen och babblat, mannen till och med stängde dörren om mig för att slippa höra ;)
Funderar på att snart krypa ner under täcket och läsa och det dröjer säkert inte lång stund förrän mina två små katter kommer och ska sova bredvid eller snarare på mig.

Jag säger nu god natt och förhoppningsvis hörs vi i morgon igen.
Stora kramar
Eva sa:

Hej vännen!! underbar bild!! =)

och tack för omtanken..det värmer/kram

2011-01-24 @ 21:58:42 | http://evapinglans.webblogg.se/
cecce sa:

Verkligen en vacker bild!!

Hoppas du får en fin tisdag idag och att allt på jobbet går som smort:-)

Här är det fortfarande...sjukt:-(



Kramar

2011-01-25 @ 09:59:01 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0