Vackra vårögon

Isadora...

Köpte mig en ny ögoskugga för någon vecka sedan av märket ISADORA som jag tycker fungerar bra och denna gång blev det en brun och ljust rosa. Jag gillar att ha ögonskugga och ögonen ser inte så trötta ut ;)

Fortfarande blåser det iskalla vindar här i Skåneland och man vill inte vara ute, jag undrar vart våren tog vägen för den var ju här ett tag och gav mig mersmak!!

Efter jobbet var jag och hämtade ut ett paket från Ellos, nu ska purpur färgen bort i sovrummet och ett vitt överkast och vita gardiner ska upp :)
Får se om jag börjar pyssla med det idag, först ska jag läsa bloggar.
Beroende JAG!!....kan jag inte tänka mig ;)

Kramen
Josefin -Happy Days- sa:

Dessa färger brukar jag använda själv, jättefina!



Tack, visst är Gotland något alldeles speciellt, längtar! :-)



Hoppas di får en fin kväll, kram

2011-02-16 @ 17:54:10 | http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0