Trött fredag


Otroligt rött....

Nyss hemma från jobbet och det blev en timme övertid idag också, en otroligt rörig vecka och jag känner mig faktiskt helt slut denna fredag.
Gick förbi affären på hemvägen och ikväll till Let´s Dance blir det en räksmörgås för mannen och mig, enkelt och gott för en som lagat mat hela dagen och som inte har lust att göra det igen ;)
Som det känns nu så får det bli en lugn och avkopplande helg för mig och i morgon ska jag sova länge länge :)

Ha en mysig fredag och helg mina vänner
Kramisar
cecce sa:

Jag kör upp i morgon! Har du lust att ses en stund. Lite eftermiddagsfika kanske? Om du vill kn du ju komma hem till mina föräldrar...så kan vi fika där. Vi hörs!



Kramar

2011-02-18 @ 23:26:39 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0