Strålande söndag


Vackert...

Och vad gör jag en sådan härlig dag....jo sover!!! Vaknade för ett tag sedan, kan inte fatta att jag kan sova så mycket men kanske att jag behövde det ;) Mannen åkte till jobbet vid nio och då var jag vaken och låg och läste i sängen och sedan försvann jag i dimman och som jag drömt, ville aldrig vakna ;)

Dessa bilder togs efter Cecces och min fika igår och här är så vackert och jag längtar verkligen till sommaren då man kan ligga här på stranden eller bryggan och sola sin vinterbleka kropp. Skulle gärna sola lite solarium men efter att man har hittat lite fläckar på mig som inte är farliga men som kanske kan bli det vill jag inte utsätta mig för dessa farliga solarium som det skrivs så mycket om. Har solat ganska mycket under åren men har faktiskt blivit lite rädd då jag har tagit bort två godartade fläckar!!!

Nu ska jag fixa lite i sovrummet och där blir det att äntligen slänga ut färgen purpur och istället in med vitt vitt :)

Må så gott alla fina
Kramen
cecce sa:

Underbara bilder! Det var vackert i går:-) På alla sätt!

När jag ser dina bilder känner jag att jag måste byta kamera...usch...det blir dyrt:-)



Hoppas du har en fin söndag. Jag har varit och tränat lite och nu MÅSTE jag sätta igång med lite röjning här hemma. Fattar inte varför jag hamnar vid datorn hela tiden:-)



Kram, kram!!!

2011-02-20 @ 12:44:14 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Bella sa:

Vilka underbara bilder!! Så vackra!



Vilken trevlig dag du och Cecce ser ut att ha haft igår, mysigt att kunna träffas och prata bort några timmar tillsammans med en god vän :)



Hoppas du får en skön söndag och kan njuta av det fina vädret



Kramar Bella

2011-02-20 @ 12:57:00 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Annas inspiration sa:

Skåne är såååå vackert!!!

Ungefär en & enhalv timme skulle jag tro att vi har mellan oss, du är varmt välkommen :-)



Kramar & låter underbart med lååång sovmorgon

2011-02-20 @ 14:55:14 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0