Små söta grytor


Gulliga....

Jag kunde inte motstå dessa små gulliga grytor när jag var inne i butiken Chilli i Norrköping, vet egentligen inte vad jag ska ha dom till men de var ju så söta ;)
Personalen i butiken sa att man kan göra enportioner i dem och då tänkte jag en att man kanske kunde göra en potatisgratäng i den och ställa grytan direkt på tallriken tillsammans med övrig mat.

Fortfarande är kroppen helt mörbultad efter min vurpa och det känns som träningsvärk i hela kroppen förrutom mitt knä som gör riktigt ont och som gör det lite svårt att gå för mig och hur länge ska det vara så här kan man fråga, riktigt frustrerande och tråkigt tycker jag i alla fall att det är men man får väl tacka gudarna att det inte blev värre ;)

Idag jobbar mannen ett par timmar och jag ska försöka dra ett varv med damsugaren och fördriva dagen med lite annat plock här i hemmet, förstår inte att två personer kan röra till det så mycket. Jag trodde att nu när barnen är utflugna så skulle det bli bättre ordning i hemmet men ack vad fel jag hade ;)

Önskar er alla en skön söndag
Kramisar
Camilla sa:

Ja...DOM var söta.

Du ska se att dom kommer till användning en vacker dag.

Kram på dig!

2011-02-13 @ 11:30:21 | http://cammo69.blogspot.com
Marie sa:

Hej Susanne, såg du "Halv åtta hos mig" igår??

Mimmi från Stockholm lagade sötpotatisgratäng i såna här små grytor, det såg så fint och gulligt ut. Ska försöka få tag på nåt liknande jag med. Kram

2011-02-16 @ 18:06:39 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0