Regn och längtan


Vackert....

I eftermiddag och nu i kväll regnar det för fullt, känns i alla fall bättre än snö just nu ;)
Som vanligt är jag så trött och jag förstår inte vad som är på gång, idag har jag i alla fall rullat köttbullar på 15 kg färs och det känns i ryggen kan jag säga och jag fick till med jobba över i 11/2 timme för att bli klar!!
I morgon har jag kort dag och sedan bär det iväg, förlåt att jag tjatar men om ni visste hur underbart det känns :)
Nu ringde sonen och sa att han fått jobb igen, roligt men jag skulle ju bo hos honom och vi skulle umgås en massa dessa dagar!!
Ni ska också veta att jag trivs oerhört bra på mitt nya jobb, nu har jag hittat hem och jag får verkligen plocka fram allt det kreativa som finns i mig :)
Får jag nu bara komma hem till familj och vänner ett par dagar så känns det säkert ännu bättre :)

Kram alla fina bloggisar
Milla sa:

Vad härligt att du trivs, det gör ju så mycket!!! Ha en härlig resa nu och njut! Kram!

2011-02-02 @ 10:32:45 | http://memillakilla.blogspot.com
Therese sa:

Ha en underbar helg med familj och vänner..=) Kram


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0