Nytt till kissen


Fint halsband.......

Även lilla kissen har fått nya saker, ett halsband med diamanter ;) och två gulliga små möss.
Det är bara lilla Helge som tycker om att leka med dessa möss, perserkatten ligger mest i soffan och ser vacker ut ;)
Köpte även denna härliga vita skinn på IKEA (konstgjort jag vet) och det blev riktigt fint på divandelen i soffan och Helge älskar att ligga och mysa på det.

Tidigt i morse hämtade mannen sonen som kom med nattbussen och de båda sover forfarande men det är ganska skönt att få sitta här ensam framför datorn.

Lite senare idag ska vi gå på visning av en av lägenheterna som jag visade igår men forfarande tycker vi det är mycket pengar för att bara bo men vi får se vad som händer och titta skadar ju inte.
Anledningen att vi vill ha något annat är att vi gärna vill ha två badrum, mannen vill ha ett garage till sin motorcykel och jag vill ha en större uteplats där jag kan ha en massa blommor och sitta och njuta av den härliga sommaren som förhoppningsvis kommer snart.
Att även ha en större bostadsyta med bättre förvaringsmöjligheter är inte heller fel då jag älskar att köpa nya saker till hemmet och att blogga gör inte saken bättre då man hela tiden hittar jättefina saker som ni köpt och lägger ut ;)


Mina möss...

Så här roligt kan man ha med två små lila möss ;)

Önskar er en skön söndag
Kramen
Linda - Harmony Home sa:

Klart att kissarna ska ha lite fint också ibland;)



Kul med lägenhetsvisning! Jag gillade den första lägenheten, riktigt läcker:)



Kram på dig

2011-02-27 @ 15:06:15 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0