Mot Skåneland igen!

Simma lugnt....

Då var söndagen redan här och så småningom kör vi bilen ner mot Skåneland igen, jag har haft några mysiga dagar med sonen, familj och vänner och känner mig riktigt nöjd :) Längtar faktiskt ner till Höganäs och det trodde jag aldrig att jag skulle säga och det känns riktigt bra för då kan inte Skåne vara så illa trots allt ;)
Hade inte tänkt åka så tidigt men nu fick jag lust att stanna på några ställen på vägen ner och spana i några butiker, till mannens glädje ;)
Sakta men säkert ska vi packa ihop och fixa ett par saker innan vi åker och jag tror även att jag måste stanna vid Åbackarna och fota lite innan vi lämnar Norrköping för denna gång.
Tack alla ni som förgyllt mina dagar här i staden och hoppas vi snart träffas igen och ni är alltid välkomna ner till oss i Skåneland...lova att ni kommer snart :))
Tack även sonen för att vi fått bo i din fina lägenhet och trots att den inte är så stor har det gått jättebra :)

Ha en skön söndag
Kramen
Marie sa:

Vad roligt med en "mini"semester det är sånt som förgyller vardagen!!



Hoppas du får en fin vecka, kram!

2011-02-06 @ 17:15:29 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0