Ljuskrona

Sååå vacker....

Denna ljuskrona hänger under en bro över vattnet här i staden och det är så vackert, blev så glad att den fortfarande hängde kvar efter vintern :)

Idag väntas ytterligare träff med vänner och jag ska snart hoppa in i duschen för att göra mig klar.
Ute är det grått och trist och jag tror till och med att det kommer lite regn :(
Kan ni även tänka er att jag saknar Höanäs och mitt jobb, jag måste vara helt knasig som ena stunden saknar Norrköping så att jag nästan gråter och nu vill jag hem till Skåneland!!!!

Nu måste jag sätta fart
Kram alla fina
Milla sa:

Men det är väl en härlig känsla :) att du ändå saknar Höganäs...och att längta och sakna är nog bara nyttigt (sägs det).

2011-02-04 @ 12:19:18 | http://memillakilla.blogspot.com
cecce sa:

Ser att jag missat en hel del här:-( Önskar jag hade mer tid här vid datorn men..ja, du vet hur det är:-)

Det gläder mej lite att du längtar hem till skåne. Det betyder ju att du trivs på ditt jobb om med vad du har. Samtidigt förstår jag att det måste va kul att komma "hem" och träffa dina barn och alla vänner:-)

Tur det inte är längre än att du kan åka och hälsa på dem då och då.

Bara för att man bor nära innebär det inte att man ses så ofta.

Se på oss två:-)

Imorgon åker jag dock till föräldrarna och firar syrrans barn som fyller år.



Hoppas du har en riktigt mysig kväll!

Kramar till dej!!

2011-02-04 @ 18:40:57 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0