Längtan


Sommar och sol....

Herregud vad jag är trött på denna kyla och idag har det till och med snöat, nu får det väl räcka!!!
Trots att vi så gott som har snöfritt här i Skåneland så har vi kallt och blåsigt och jag längtar så fruktansvärt efter värme. Vet inte att jag någonsin längtat efter värme och sol så mycket som jag gör just nu, funderar nästan på att åka iväg till värmen ;)
Hittade en bild från vår mysiga strand som jag kan cykla till på fem minuter och dessa härliga bryggor är inte heller fel :)
Snälla våren kom nu, vet inte hur jag ska stå ut annars!!

Kramen
Linda - Harmony Home sa:

Håller helt och hållet med dig! Är riktigt trött på kylan och vintern och längtar enormt efter värmen...



Kramar

2011-02-23 @ 18:47:01 | http://harmonyhome.blogg.se/
Yohanna i Las Palmas sa:

Hej!

Kom förbi här via Annas inspiration och tänkte lämna ett litet spår.

Här hos mig visar temometern på 18 grader (PLUS) men jag är förkyld och måste vara innomhus vilket kanske är sämre. Fast vi har ingen sol, än. Den kanske kommer.

Hälsningar

Yohanna

2011-02-24 @ 10:52:54 | http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Bella sa:

Så fin bild du visar som får en att längta galet mycket till våren och sommaren, jag håller med dig att det räcker med snö och vinter nu...



Hoppas du haft en bra dag



Kramar Bella

2011-02-24 @ 16:37:40 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0