Hemma i Norrköping

Till segelbåten....

Nu sitter jag i sonens lägenhet och vad fint han fått det, han har stil grabben :)
Resan hit gick bra igår och tyvärr lyckades SJ även denna gång att få tåget försenat i 45 minuter och vad gör man på en helt obekant station i Lund? Jo står och väntar och fryser som en tok!!!
Frågan är om denna kalla väntan har satt fart på någon förkylning hos mig då jag idag har ont i halsen, fryser och näsan har börjat rinna :( Det skulle väl vara typiskt!!!

Jag skulle träffa en vän nu till lunch men hon har blivit sjuk så nu vet jag inte vad jag ska hitta på fram till 16 då jag ska träffa några vänner från mitt gamla jobb. Det blir väl att klä på sig och ge sig ner på stan en sväng, alltid träffar man väl någon för tyvärr jobbar de flesta på dagarna. Meningen var ju att sonen och jag skulle hitta på lite dessa dagar också men han fick ju komma igång och jobba igen efter ett vinteruppehåll då det var brist med målerijobb. Det är förstås bättre än att umgås med sin mamma ;)

Jag hoppas kunna fota lite under dagen och hoppas att ni kan få se något härifrån till kvällen
Kram alla fina
Marie Sjostrom sa:

Hej Susanne,



Tack för en fin blogg!

Jag hittade er sida och undrar om ni skulle vara intresserad av att publicera en länk till våran klients hemsida?

Denna artikel har en diskret länk till Expedias hemsida, som vi sammarbetar med.



Namn: Expedia

URL: http://www.expedia.se/



Tack för att ni har tagit er tid och läst. Tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor. Jag skickar gärna artikeln till er om ni är intresserad.



Med vänlig hälsning,



Marie Sjöström

OBAN Multilingual

2011-02-03 @ 11:23:51 |
anette sa:

Underbar bild, som jag längtar efter sol och hav nu! Ha en bra dag!

2011-02-03 @ 12:05:44 | http://vibyggerhus.blogg.se/
Linda - Harmony Home sa:

Underbart att komma "hem" ett tag:) Hoppas du får en bra vistelse och en bra helg.



Kram på dig

2011-02-03 @ 16:03:20 | http://harmonyhome.blogg.se/
Bella sa:

Så härligt att få komma "hem" några dagar, hoppas bara du slipper bli sjuk utan orkar träffa vänner och familj och får en riktigt bra helg!



Kramar Bella

2011-02-03 @ 21:36:46 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0