Fredag med vurpa


Förädisk is....

Tror ni inte att det fallit stora stora snöflingor idag men som tur var stannade de inte kvar!!!
När jag cyklade hem efter jobbet och skulle precis svänga in på min gata försvann cykeln under mig och jag ramlade pladask på mage, fasiken vad jag slog mig. Blodigt knä och armbåge, vred ryggen så illa, handleden värker och knät ska vi inte tala om, nästan så tårarna kommer. Och det värsta är att det bara blir värre och värre :(
Det var verkligen isgata under mig, riktigt otäckt och vi får verkligen hoppas att jag inte är helt handikappad i morgon!!!
Ikväll blir det att sitta i soffan och titta på "Let´s dance" och tycka synd om mig ;)

Önskar er alla en härlig kväll
Kramisar
Emma sa:

Men jösses stackars dig!! Du har väl inte brytit dig?? Det måste du vara uppmärksam på!



Min moster råkade ut för samma visa förra veckan & går nu med gipsad arm!



Hoppas verkligen att du känner dig bättre imorgon vännen,usch vet hur ont de verkligen kan göra!



Stor Kramis & mysig kväll!

2011-02-11 @ 19:22:19 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0