Fotografering


Fint....

Ja denna fotografering ligger mig starkt om hjärtat, kan helt enkelt inte sluta fotografera.
Sitter också och kollar in nya kameror och är sugen på att byta upp mig men varför egentligen för det är mycket som jag inte kan med min NIKON 3000!!!!
Ibland är jag också sugen på att byta till en CANON som sonen säger är mycket bättre??
Denna bild är tagen med min kompaktkamera SONY.

I skrivande stund gäspar jag så att man skulle tro att käkarna går ur led snart men kan man sova 21.08, tveksamt eller ;)

Kramen
Ann-Louise sa:

Så fina foton! Försök lär dig allt med din kamera innan du byter så kan du ju bilda dig en egen uppfattning!



Klart man kan sova 21.08...ja inte jag då men många!



Kram och superfint med vitt i sovrummet =0)

2011-02-21 @ 22:26:28 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Josefin -Happy Days- sa:

Tycker som Ann-Louise att du bör lära dig kameran lite till för o få ut mer av den o lära känna den mer innan du bestämmer dig för att byta. Man tror nog ofta att saker är mer komplicerade än va det visar sig vara. ;-)

2011-02-22 @ 11:59:30 | http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0