Ett år i Skåneland


Havet...

Igår var det 1 år sedan vi flyttade från Norrköping hit ner till Skåneland och det har varit blandade känslor för mig men en sak är säker och det är att jag älskar detta hav :)
Efter att jag nu fått min nya tjänst härnere så känns det så mycket bättre, nya utmaningar, nya vänner och det känns som att jag hittat hem....äntligen :)

Nu bär det av till jobbet för min del.
Ha en bra dag och många kramar.
Linda - Harmony Home sa:

Tänk att det redan har gått ett år! Skönt att höra att ni trivs, det är ju det som är det viktigaste:)



Hoppas du får en fin dag

Kram /Linda

2011-02-16 @ 09:47:05 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0