Vill komma bort!


Rhodos....

Jag längtar bort och jag vill verkligen att julen ska vara över.
Hade gärna legat här vid havet på Rhodos där maken och jag var förra sommaren, vi hade det så underbart ♥
Här hemma händer en hel del och det är många beslut som ska tas blandat med mycket mycket tårar, hur många tårar har man egentligen :(

I morgon kommer sonen från Norrköping och på julafton kommer den stora och det ska bli såååå mysigt men vilken jul fick dom då? Vi får försöka att ha så trevligt som möjligt. Ni vet att jag älskar er ♥

Hoppas ni är färdiga med allt julstök
Kramen
cecce sa:

Men lilla vän...vad har hänt???

Kramar!!

2011-12-22 @ 18:01:52 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Anna - Starwoman sa:

Men fina du, vad är det som händer <3



Du vet väl att det är bra att gråta om man känner att man behöver det, gråt, gråt och gråt lite till. Även om det känns hopplöst nu så kommer det bättre tider (jag vet ju inte vad som hänt) för det blir alltid ljusare om man är mitt uppe i något "jobbigt"



Massa styrkekramar till dig



//Anna

2011-12-22 @ 19:10:20 | http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Carolines hemligheter sa:

Fina du, jag lider verkligen med dig och får en aning om vad som kan ha hänt... Vad det än är som har hänt dig så kommer du att ta dig igenom detta helvete. Timme för timme. Dag för dag.



All styrka till dig och en väldigt stor kram!!!

2011-12-22 @ 21:25:38 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0