Zinkhjärtan och stjärnor


Söta....

Jag är fasligt förtjust i zink och dessa små stjärnor och hjärtan var bara ett måste ♥
Lite ris eller som här hängande i buxbom blev jättegulligt.

Här i staden har vi haft ytterligare en grå och regnig dag, man kan ju undra hur mycket regn finns det egentligen!!
Jag är så otroligt trött på detta och finner ingen julkänsla :(
Efter jobbet idag då jag slutade redan klockan ett var jag och kollade på en gran, känner nästan att är det värt mellan 400-600 kronor för en gran som ska stå inne här i två veckor??
I vanliga fall skulle jag inte tänkt tanken för en stor vid Kalle Ankagran var ett måste men kanske är det för att jag just nu har julkänsla noll!!
Kollade även in dessa vanliga granar men hur snygga är dom med stora kungsgranar och blågranar bredvid sig ;)

Här har det inte hänt mycket sedan jag kom hem, somnade i soffan ett tag ;)
Ha en bra onsdagskväll alla fina
Kramen
Emma sa:

O jag håller så med dig vännen! Jag blir inte klok på att dom tar så mycket för en gran? Men de är väl klart, dom ser ju att det går att tjäna pengar & så är de igång!

Jens skällde på mej förra året då jag inhandlade en liten ädelgran/silvergran i kruka. Den var verkligen så fiin men fick ge nästan 400 för den här nere i vår by på Konsum!

Har vi tur detta året så tar vi oss ut & hugger en gran med Jens farbror : - ) HOPPAS!

Vill du ha en vanlig en kungsgran?



Jättesöta zinkhjärtan & stjärnor. Var har du köpt dom? Kanske du skrev. Måste kolla : )



KRAAMISAR i massor

2011-12-14 @ 19:45:06 | http://jemsi.blogg.se/
Carolines hemligheter sa:

Jag tycker att det är värt att ge några hundralappar extra om man finner en riktig drömgran, det är bara att förneka det hutlösa priset för sig själv :-)



Hoppas att du kommer i julstämning snart och att regnet kyls ned till stora, härliga snöflingor!



KRAMAR

2011-12-14 @ 21:05:42 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Jag somnade också i soffan...idag igen!



Själv gillar jag vanlig gran bäst och det är ju tur med tanke på priset!



Kram

2011-12-14 @ 22:52:54 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Anonym sa:

På grund av allergi har vi en konstgjord,Jag är faktisk jättenöjd med den. Så skönt. Fast jag har egna granar att gå ut att hugga. Julgranar kostar lite mer nu.

Jag har heller ingen julkänsla i år, Julklappar för mig har blivit lika med ångest pgr av att ett av barnen aldrig är nöjd hur man gör. I år stod önskningen en system kamera ,okej men vi vill att hon skall köpa den själv ,så det blir rätt och att hon trivs med den. Då är vi loja som bara klickar över pengar som hon uttrycker det. Så jul känslorna blir inte bättre.

I dag fick jag ett mail från idrottsf. Elfsborg de samlade in julklappar till framför allt barn ,det är så många föräldrar i Borås som inte har pengar att köpa julklappar. Lion står som värd för lucia i vår lilla stad,de brukar alltid berätta om sin verksamhet hur dom verkar han sa att nu får dom gå in och stötta många hemma på orten än varit tidigare, det kommer in ansökningar hela tiden.

2011-12-15 @ 00:21:45 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0