Utekväll med arbetskamrater


Mysigt...

Oj vad torsdagen sprang iväg och det är inte ofta som jag inte hinner med ett blogginlägg ;)
Jobb till fyra, sedan fixade vi julgranen som blev en skapligt fin vanlig gran ♥
Sedan bar det av till Helsingborg för en trevlig kväll och god mat med arbetskamrater.
Ja maten var sådär, jag som jobbar med mat och gillar salt mat tyckte kanske att detta var i saltaste laget och det säger jag inte ofta ;)
Jag syndade även denna afton med en dessert som var citronglass och i den sista tuggan fick jag i mun en stor glasbit, trodde först att det var en isskärva men glupsk som man är kunde detta gå illa, jag slapp betala glassen men det var kanske ett lindrigt straff för dem!!

Dock är jag ganska pigg denna fredag som ni ser och ger er några bilder som inte alls blev något vidare i mörkret.
Ska snart åka till jobb och ikväll blir det att klä granen och jag vill gärna göra något julgodis, fann några spännande recept från Leilas söta jul i veckan ;)

Ha en fin fredag så hörs vi i eftermiddag igen.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0