Plånbok från FAB


Snygging...

Nu har den kommit, plånboken som jag valde från Creative Lounge efter att ha vunnit 1000 kronor hos Anna.
En för tidig julklapp till mig och jag är helnöjd med mitt val ♥

Ute här i Skåneland har vi storm igen, herregud ska det vara så svårt att få vinter i år eller!!!

Sömnig som vanligt på fredagar, räksmörgås och IDOL står på schemat och sedan ska jag sova, sova, sova ;)
Önskar er alla en mysig kväll.

kramen
S på elvan sa:

jättesnygg!

2011-12-09 @ 19:41:38 |
Annas inspiration sa:

Åh va skoj att du vann,

GRATTIS

& ett mycket snyggt val!



Många kramar

2011-12-09 @ 21:11:14 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0