Juldagen!


Fin....

Sitter här i min ensamhet, mannen och sonen har åkt till Helsingborg för att kolla in rean i hemelektronikbutikerna och det har jag ingen lust med just nu.
 
Denna kudde pryder just nu min soffa och jag gillar den massor ♥
Det är mycket som rör sig i mitt huvud,  det är många beslut som ska tas och ni ska veta att jag är så rädd så rädd!!

Som sagt denna dag kommer att gå i lugnets tecken, rester från gårdagen kommer att förtäras och chokladkartongerna kommer att plundras ;)

Ha en fin juldag
Kramen
Ann-Louise sa:

God fortsättning!!

Försök att inte vara rädd för det du inget vet nått om. Du kanske slösar kraft i onödan? När du vet, då kan du handskas med känslan. Vissa beslut är jobbigare än andra men på något vis går dem med! Önskar jag kunde göra något för att underlätta för dig!

Stor kram

2011-12-25 @ 15:31:08 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Ann-Louise sa:

God fortsättning!!

Försök att inte vara rädd för det du inget vet nått om. Du kanske slösar kraft i onödan? När du vet, då kan du handskas med känslan. Vissa beslut är jobbigare än andra men på något vis går dem med! Önskar jag kunde göra något för att underlätta för dig!

Stor kram

2011-12-25 @ 15:31:42 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Anonym sa:

Vi fär ge varandra styrkekramar,jag vet inte vad som hänt dig. Julafton skall vara julefrid och god men blev den värsta jag varit med om,så även för flera som blir drabbade på vägen.

2011-12-25 @ 23:53:56 |
Anonym sa:

ps vad du tar fina bilder.

2011-12-25 @ 23:54:59 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0