Granen är klädd!


Julgranen...

Nu är granen klädd och det blev en lagom stor vanlig gran, alltså inte den stora kungsgran i format som Kalle Anka granen jag pratade om ;)
Två hundra kronor tycker jag räcker då jag oftast slänger ut granen till nyår eller dagarna efter.
Inte den bästa bilden så här på kvällen men som vanligt har jag vita kulor och några i silver, jag har heller inga julgransljus utan en ljusslinga tycker jag blir finare ♥

Annars har det varit en dag med småplock, den sista julklappen har inhandlats och nu känner jag mig redo för att fira jul med våra barn :)
Säkert blir det någon mer i veckan för det är ju så kul men det börjar sakta men säkert att sina i plånboken ;)

Hoppas ni myser och börjar känna lite julstämning trots att snön lyser med sin frånvaro.
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0