Första arbetsdagen!


Julmys....

Då har jag jobbat min första dag efter 12 dagars sjukskrivning men jag kan inte säga att jag är frisk, fortfarande hes och blossande röda kinder hela dagen ;)
När jag kom hem skulle jag gärna krypit i säng för herregud så trött jag är, hur länge ska detta hålla på :(

På lunchen idag kom det stora fina snöflingor från ovan, oj vad härligt och julkänslan tog genast vid men tyvärr smälte det som kom ganska fort bort :(
Jag vill ha snö men de flesta Skåningar vill inte ha och visst kan jag förstå dem då det blåser till kaos ganska fort härnere men jag ser ljuset som blir :)

Hoppas ni har en bra start på veckan
Kramen
S på elvan sa:

Fått de rätta kulorna? Ta det lugnt och krya på dig.

2011-12-05 @ 19:34:52 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0