Det sista innan jul!


Fina kulor....

Nu är julmaten inhandlad och på spisen kokar skinkan, lägenheten är städad men dock inte så noga som jag brukar ;)
Orken och lusten finns inte och jag kämpar varje minut för att ta mig egen detta helvete som jag just befinner mig i, att det skulle vara just så här hade jag aldrig kunnat tänka mig :(
I morgon kommer i alla fall sönerna och den traditionella julgröten och skinksmörgåsen ska ätas på självaste lillejulafton

Tack alla för fina styrkekramar som ni skickar till mig, det värmer trots att jag gråter en skvätt för att ni är så gulliga ♥
Kramen
Ann-Louise sa:

Att du har städat och gjort skinkan visar på att det bor en hel del jävlaranamma inom dig! BRA!



Allt går på något vis och se nu till att få en fin helg med sönerna för det är ni värda allihopa! Försök låt alla frågor vila och ta vara på varandra och den värme du och sönerna delar!



Och Susanne, att gråta läker en hel del sår -inte alla.



KRAM

2011-12-22 @ 22:03:28 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Läser Ann-Louise kloka ord och stämmer in i dem...



Sänder den största styrkekramen till dig och jag hoppas att du kan känna lite glädje över sönerna kom på besök trots alla tårar och den svåra tid du går igenom nu... Livet är så förbaskat orättvist att det gör mig arg...



Många kramar Bella

2011-12-22 @ 22:11:18 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Marie sa:

Många STYRKEKRAMAR till dig!!!

Vet ej vad som hänt..men tänker på dig.

kram Marie

2011-12-23 @ 13:26:29 | http://sjovreten.blogg.se/
Pia sa:

Vännen:

Tänker på dig och är orolig.

Hoppas att du ändå får en bra Jul med familjen.

många kramar till dig

2011-12-23 @ 16:02:39 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0