Bort med julen och in med kottarna


Söta...

Nu är julen bortplockad och in har dessa kottar flyttat, tack snälla S för dessa kvistar ♥
Stjärnorna i fönstren står kvar och kanske de får stå kvar över helgen.

Kramen
Louise - foto sa:

Jag plockade också bort julsakerna idag, även fast de åkte upp dagen innan julafton...



Gott nytt år :)

2011-12-29 @ 21:07:04 | http://wizy.blogg.se/
S på 11:an sa:

Det var så lite

2011-12-29 @ 21:34:19 |
Anonym sa:

Det känns inte bra med julsakerna i år,jag var så nöjd när jag fick fram dom men då visste man inte vad som skulle komma. Jag plockar ner en del nästa vecka för just nu orkar jag inte. Kram till dig.

2011-12-30 @ 18:12:11 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0