Balsam för själen


Energikick...

Vet inte vad som händer inom mig just nu men jag håller på att bli tokig, mitt virus vill inte släppa och nu har jag åter jätteont i halsen :(
Jag avskyr att må så här, jag vill vara den glada och pigga Susanne igen. Jag blir irriterad på allt och har inget tålamod!!!
I morgon har jag en kort arbetsdag och kanske jag måste kontakta en läkare igen.

Tog en sväng ner till havet på lunchen, kände att jag behövde andas in lite havsluft. Trots att det blåste och var kallt så var det härligt att stå där ett tag och känna vinden ta tag i hela kroppen ;)

Glassmaskinen går varm här igen, snart blir det limeglass för att kyla ner denna hals med.

Hoppas allt är bra med er
Kramisar
Marie sa:

Vilken fin bild!

Har en fråga...håller på att göra en egen LCHF musli med nötter, frön och kokos ( vad tror du om kokos? är det lchf??)



krya på dig! kram

2011-12-06 @ 19:30:46 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0