Vi kurerar oss


Såååå söta....

Ja här ligger vi denna onsdag och kurerar oss, inte ofta lilla Helge är inne men idag har han legat här i sängen med mig och Lycka ♥
Har visst åkt på en riktig förkylning eller om det är någon influensa då jag har så ont i kroppen också.
Jag knaprar Panodil och hittade som tur var näsdroppar i skåpet så nu kanske jag kan sova lite bättre utan att det ska kännas som jag inte kan andas ;)

Hoppas ni har en fin dag och slipper få någon förkylning.
kramen
Pia sa:

Stackars liten:

Men det ser ju ganska mysigt ut!

Krya på dig.

Kramen

2011-08-24 @ 13:47:42 |
Helena sa:

ush stackare. Har du haft en bra semester annars då? Vilken söt bild :)

2011-08-24 @ 15:03:32 | http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0