Två Fröknar


Mysigt....

När vi åkte av E6:an in mot Tjörn fick jag se skylten på detta inredningsställe Två Fröknar och så mysigt det var.
Ett gammalt hus med en massa fina inredningsprylar, kläder och ett jättemysigt fik. Detta är min dröm att ha, kanske att man skulle våga satsa, nu eller aldrig!!

Ja då var det sista semesterveckan och här i Skåne är hösten här, det är bara att inse :(
Mina sista drömmar om sol och bad denna vecka är bara att slå bort och nästa år blir det inget velande utan en resa ska bli bokad!!
Jag har i alla fall haft en avkopplande och skön semester, känner mig utvilad och redo för jobb igen :)

Får se vad mannen och jag hittar på, vi kan ju inte alltid gå i affärer och shoppa när det regnar och dessutom har jag handlat alldeles för mycket redan ;)

Höres snart igen
Kramar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0