Sovmorgon!!


Söta Anemoner....

Oj vad jag har sovit, vaknade nu halv elva och lilla Lycka har inte sagt ett ljud och sov hon med.
Ja den lilla loppan haltar forfarande lite och jag hoppas verkligen att det går över snart.

Idag är det molnigt här i staden och vi var nästan på gång att boka en resa till Turkiet igår men blev tveksamma, Turkiet känns inte helt hundra och nu är det hela 38 grader där. Vad tycker ni om Turkiet, är det ett bra resmål?
Nu har vi istället bokat några nätter i mysiga Smögen och hoppas på fint väder men det var inte det lättaste att hitta något där man fick ha hunden med sig!! Så nu blir det inget lyxhotell precis som jag hade hoppats på men förhoppningsvis ska man inte vara så mycket på rummet.

Hoppas ni har en fin fredag
Kramen
Pia sa:

Hej vännen,

Har varit i Turkiet flera gånger och tycker att det är bra, fina hotell god mat och mycket billig shopping: det gillar ju du! Fina stränder och underbarta bad, inte att förglömma Turkiskt bad som är en fantastisk upplevelse; måste provas.

Men Smögen är ju också väldigt fint,

Hoppas ni får några sköna dagar där.

Kramen

2011-08-05 @ 17:03:08 |
Marie sa:

Vi åker till Turkiet (för första gången) i september, har hört både bu och bä men jag vill bilda mig en egen uppfattning. Tror det blir jättebra, det är ju värme sol och bad plus god mat och dryck jag vill åt, så vi får väl se...

kram

2011-08-05 @ 20:03:07 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0