Sista semesterdagen med solsken :)


Äpplen....

Jag känner mig så nöjd och glad att jag fick sitta ute i solen mina två sista semesterdagar och nu bara bubblar det i kroppen att få börja jobba :) Jag har även varit på jobbet en sväng idag för att kolla hur mycket jag hade inbokat i veckan som kommer och det var så roligt att träffa arbetskollegorna igen ♥

Här hemma ska jag försöka att dra en sväng med dammsugaren och jag håller även på att bädda rent i sängarna, skönt att få lite ordning för jag kan tänka mig att man är ganska trött i morgon när man kommer hem från jobbet ;)

Kram alla fina
Marie sa:

Det var väl skönt att du fick ditt "solsken" till slut!

Vad god tacopajen såg ut, går det fortfarande bra för dig med LCHFdieten?? Allt ser ju så jättegott ut som du visar, är det inte lätt att man tar för stora portioner?

Lycka till på jobbet i morgon, kramar!

2011-08-21 @ 18:22:48 | http://sjovreten.blogg.se/
Marie sa:

Guud vad duktig du har varit och är!!!

Roligt att båda två håller på också, ni peppar varandra förstår jag.

Och visst är det småätandet mellan måltiderna som är den stora boven när man vill gå ner i vikt.

Ska prova ditt tips! med vinägern o diskm.

kram

2011-08-21 @ 18:56:37 | http://sjovreten.blogg.se/
Bella sa:

Såå skönt att du fick avsluta ledigheten med två soliga dagar och gott att känna sig redo för jobbet igen efter semestern!



Kramar Bella

2011-08-21 @ 20:29:39 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0