I väntan på solen


Lite färg i sovrummet...

Går här och plockar och är nästan förbannad på detta väder, varför kan vi inte få en riktig sommar igen!!!
Nu när jag gnällt av mig för mannen här hemma och han har åkt till sonen för målning så börjar sakta men säkert solen titta fram...tack gode gud och jag blir genast på bättre humör. Riktigt läskigt att se vad vädret påverkar mig ;)
Läste i tidningen att många är desperata efter solen och därav är det brist på resor och skyhöga priser just nu, typist då vi hade tänkt åka en vecka!!

Har i alla fall bäddat sängen och lagt fram de nya söta kuddarna jag köpte för halva reapriset på Åhléns och den fina orkidén fick jag av min kära kusin och sambo när dom var och hälsade på för några veckor sedan ♥

Nu ska jag städa av diskbänken och sedan kanske man kan ge sig ut och kanske få lite sol på denna forfarande bleka kropp ;)

Kramar i massor

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0