Äntligen så kom solen!





Lovely ♥

Äntligen kom den här dagen som jag drömt om, strålande solsken från en klarblå himmel ♥
Jag fick idag ensam då mannen målar hos sonen åka ner till havet och tillbringa några timmar i den ljumma sanden.
stränderna är så långa här låg jag nästa ensam och hur skönt är inte det, tyst och skönt och man hör bara vågornas kluckande och ibland förstås lite måsskrik ;)
Jag har läst och läst, sovit och badat hela två gånger och det var så skönt ♥
Blev inte kvar mer än några timmar då lilla Lycka var hemma och vilade sitt ben, tyckte att det kanske var på G att bli bättre men jag får nog ringa i morgon igen :(
Själv är jag rejält röd på kroppen så det var väl tur att jag inte låg längre, saltvattnet gör susen och jag hoppas det blir flera dagar som jag kan bättra på brännan. Ni vet ju att det är ett bröllop på gång med en ny kort klänning och vem vill inte ha bruna ben då :)

Hoppas ni haft en lika härlig dag som mig
Kramen ♥
Marie sa:

Gratulerar till det fina vädret, äntligen har det då kommit till dig och Höganäs!

Har jobbat två dagar i värmen nu, pust! känns som man aldrig varit därifrån.

Tänker ta ut några timmars övertid på torsdag (då de lovat fortsatt fint väder) och då blir det till att packa kaffekorgen och ut med båten!!

Ha de!

kram till Lycka och dig

2011-08-02 @ 21:24:51 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0