Ändrade planer


Mitt lilla hjärta ♥

Idag var planen att jag skulle åka till stranden ett par timmar då vädret var strålande och mannen skulle fortsätta med målning och tapetsering av sonens lägenhet.
Men min lilla Lycka hoppade på tre ben i morse igen och jag ringde veterinären och fick en tid direkt.
Där klämde man och drog i hennes ben och hon bara skrek så det blev att röntga.
Man hittade inga större fel mer än att hon var lite inflamerad och fick därför en antiflamatorisk medicin som hon skulle äta ett par dagar. Det bästa var att jag fick veta att hon inte har den patellaskada (eller vad det heter) som är vanlig hos denna ras men däremot lite glapp i knäskålarna som då kan fara illa vid vissa snabba rörelser.
Nu får hon vara lugn ett par dagar och idag har hon bara sovit, hon kommer aldrig igång efter hon fick den lugnande sprutan då hon  bara föll ihop i mitt knä, lite läskigt :(
Hon har även en mjölktand som inte har ramlat och som sitter tätt intill en annan tand, såg inte bara ut så på måndag blir det operation för att ta bort den. Så här rök semesterpengarna men viktigast är ju att hon blir bra och mår bra ♥

Nu ska vi snart iväg till ett par grannar för grillning.
Ha en mysig kväll och många kramar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0