Bohus fästning




Åhus fästning...

På väg mot Göteborg stannade vi till vid denna fästning.
Tycker det är ganska häftigt att det finns så mycket gammalt bevarat och det var nästan lite läskigt att gå in i fängelsehålorna ;)
Bjuder även på en liten bild av mig dagen till ära, måste ju träna på att det är så här jag ser ut ;)

Ha en skön söndag
Kraaam
Pia sa:

Vännen;>3<3

Du är jätte fin

Kram

2011-08-14 @ 13:15:26 |
Ann-Louise sa:

Jag älskar också såna där gamla ställen och drömmer mig tillbaka till svunna tider!

Du är jättefin Susanne!! En tuff tjej med stor personlighet. Vacker och naturlig och vad fint det var med ljusare slingor!!

Jag tror även att du skulle passa i att förstärka din personlighet genom att antingen färga håret mörkt mörkt och i en kortare frisyr eller kort,kort och mycket ljust. Varför skriver jag nu detta...jo för att jag vill göra så själv men vågar inte hahaha. Men hoppas andra ska våga då jag ser potentialen som "gammal" frisör!!!



Kram i morgon börjar jag jobba.....

2011-08-14 @ 19:20:49 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0