Vårfint i krukorna


Sött....

Nu har jag planterat lite i mina zinkkrukor på balkongen och loftgången, det blir ju så fint.
Tyvärr är inte vädret lila fint då det idag blåser och regnar.
Jag slutade idag klockan 13 och hann precis gå hem mellan skurarna, så då var dagens motion avklarad.

Sitter fortfarande och kollar blocket för att hitta den lilla och perfekta hunden för mig ;)
Är så otroligt sugen så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart!!
Hur ska jag få mannen på andra tankar???

Kramen
Annas inspirationa sa:

Jättefint du har planterat!



ÅH är det hund på gång?!! Vilken sort vill du köpa? Jaså mannen sätter sig på tvären ;-)



Kramar

2011-04-06 @ 19:21:38 | http://annasinspiration.blogg.se/
Carolines hemligheter sa:

Kan ni inte låna en hund (av vänner eller arbetskamrater) några dagar bara så att din man får känna på hur mysigt det är :-) Har ni haft hund tidigare?



KRAMAR

2011-04-07 @ 13:05:27 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0