Stor vacker och vit


Mäktig...

När vi för någon vecka sedan var ute och gick sprang vi på denna gigantiska svan, inte ofta man ser dem på så nära håll. Kan även vara aggresiva har jag hört men denna var så stilla när vi fotade ;)

Ännu en sovmorgon till 10, hon är verkligen en sömntuta min lilla loppa.
Igår kväll kom även mannen hem, sonen blev kvar i Stockholm och kommer hem i morgon.

Ute är det redan stekande hett och snart ska jag ut i solstolen, jag tar det lite lugnt med solen numera då jag inte riktigt har tålamod att sitta/ligga still och så har jag tagit bort några godartade hudcancerfläckar. Man vet ju inte heller hur länge dom är godartade!!!!

Ha en härlig dag
Kramen
Carolines hemligheter sa:

Svanar är verkligen vackra, lite läskiga på alltför nära håll kan jag tycka men mäktiga!



Hoppas att du haft några sköna påskdagar, stor kram från Västkusten :-)

2011-04-24 @ 16:19:58 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
micka sa:

så vacker bild!

2011-04-24 @ 20:40:31 | http://frayme.blogg.se/
Anonym sa:

Lillalullan blev överförtjust i lilla Lycka och ville åka till dig direkt och hälsa på:-) Vi måste nog snart komma och hälsa på dig!!



Hoppas du haft en fin påskhelg och att du inte känt dig alldeles för ensam:-( Vädret har i alla fall varit fint!



Stor kram!

2011-04-24 @ 21:55:45 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0