Påsken närmar sig


Söt från Cult....

När vi var i Stockholm hittade vi en butik som reade ut allt till 50% och för mig är det rena himmelriket :)
Det var ganska utplockat men jag hittade ett flertalet fina manschetter till mina Cultljusstakar och denna till påsk var jag tvungen att köpa :)
Annars plockar jag inte fram en massa utan jag har lite ris med fjädrar, några porslinsägg och påskliljor eller något på bordet.
Har ni en massa påskpynt?

Helgen har som vanligt rusat iväg i en faslig fart och i morgon är det en ny arbetsvecka igen, jobbar förvisso bara halva dagen då jag på eftermiddagen ska på konsistensutbildning. Det finns ju som ni vet en massa olika koster till de gamla som har olika behov.

Hoppas ni haft en skön helg och är riktigt utvilade.
Kramisar




Lindha sa:

Otroligt fin blogg du har med träffsäkra bilder, fantastiska!

Här ska jag titta in oftare. :)



Ha en fin start på veckan!


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0