Murgröna


Slingrar sig i träden....

När vi fotade blåsippor igår kunde man även se en massa murgröna som växte på backen och som även slingrade sig upp för träden, vackert :)
Jag har en murgröna i en av mina krukor ute och jag undrar om den överlevt vintern??

När jag kom hem från jobbet sken solen fortfarande ute så jag passade på att plantera lite påskliljor, penseér och bellis i krukor, jag älskar verkligen att plantera en massa blommor :))

Hoppas ni har en bra start på veckan
Kramen
cecce sa:

Har suttit här och läst dina senaste inlägg och tittat på alla dina vackra vårbilder:-)

Hoppas du haft en fin dag.

Själv känner jag mig dålig. Igen. Förkylningen verkar komma tillbaka. Trist!



Kramar

2011-04-04 @ 19:13:19 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0