Min lilla loppa!


Sötaste....

Oj idag sov lilla Lycka och jag till halv tio och nu har vi precis ätit frukost.
Det är en strålande vacker dag även idag så det får bli balkongmys för hela slanten, kanske även en promenad till havet :)
Det är inte så dumt med ensamtid ändå och igår satt jag på grannens altan och pratade och fikade hela kvällen utan att behöva tänka på någon annan och min tårta kom till användning också :)

Ha en skön dag och ta de lugnt med äggen
Kramisar

PS!!! Jag vet att min header är borta och tydligen är det något fel på den sidan den är upplagd på, den kommer snart igång säger sonen ;)
Cilla sa:

Vilken söt bild! =D

Kram och ha en fin påskafton.

2011-04-23 @ 15:16:21 | http://cillapilla.devote.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0