Styrelsemöte


Tilltugg till mötet....

Ikväll har mannen haft möte med styrelsen hemma hos oss och jag fick inte vara med :o(
Men det gjorde inte så mycket för då fick jag äntligen tillfälle att åka till min vän Pia med söta dotter, vet inte varför det ska dröja så mellan gångerna ;o)
Innan jag åkte fick jag förbereda kvällen med lite färskt bröd med ost och paprika och sedan hade jag bakat en kladdkaka med dajmgrädde som de kunde festa på ;o)
Det är tur att männen har oss kvinnor!!!!

Väl hemma igen blev det ett smakprov på denna kaka, karaktär vad är det?????

Recept på denna kaka finns under kategorin "Recept & Bakning"

Tack Pia för att du tog dig tid med mig några timmar, det är alltid lika trevligt att träffas och hoppas det inte ska dröja så länge tills nästa gång.....

Ute denna kväll spöregnar det, jippie!!!!
Snart är det dags för dusch och sängående, får inte bli lika sent som igår då jag satt länge framför valvakan ;o)

Hoppas ni haft en bra start på veckan
Kramen


soffie sa:

men guu va god den tårtan ser ut måste genast kolla in receptet,

ha en go tisdag imorrn

2010-09-20 @ 22:57:18 | http://soffie69.blogg.se/
Pia sa:

Susanne:

Har inget med tid att göra, gillar att träffa dig.

Lika roligt varje gång, tyvärr blir det långt mellan träffarna.

Vi får väl skärpa oss !!!!

Ps, har lagt in dig i min familj på ditt Telenor nummer,

SMS och samtal är nu gratis.

Ha en bra kväll

Kramen

2010-09-21 @ 17:47:41 |
Maria sa:

Gud vad gott det såg ut :)

2010-09-21 @ 19:44:26 | http://ristosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0