Sensommar dag


Havet lockar då....

Oj vilken varm och skön dag vi haft idag :o)
Jag tog med min nyfunna vän Åsa som jag träffat på jobbet och som nästan bor granne med mig på en promenad och det var riktigt skönt. Inte ens någon blåst kunde man störa sig på, det ni är inte dåligt ;o)

Denna kväll bjuder på en lugn och skön tv kväll, härligt :o)
I morgon är det redan tordag, herregud vad veckorna går!!!! Jag blev idag tillfrågad om jag ville jobba varannan söndag i köket där jag jobbade i somras??? Frågan är hur jag ska göra, jobbar man måndag till fredag är det ganska skönt att vara ledig på helgen och på helgen är ju också mannen ledig och det är då man kan göra lite mysigt tillsammans :o) Det får nog bli ett nej!!!

Nu ska jag cykla ner till stan och hämta ett paket, spännande :o)

Ha en skön kväll
Kramen
Ann-Louise sa:

Vi har haft en superfin dag här med!! Synd man måste vara inne om dagarna.

Vad mycket gott du gjort. Både woken och kladdkakan måste jag komma ihåg var jag kan finna! Synd att din skinnjacka tagit slut, hoppas du blir nöjd med den du köpte ändå.



Tror det kanske räcker jobba mån-fre. Jag jobbade så och varannan lördag många år,kul och ger extra pengar, men sliter i längden.



Kram

2010-09-22 @ 19:53:18 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Här har det också varit en jättefin höstdag idag, det är ju så här man vi ha hösten :)



Tycker du gör klokt i tacka nej till söndagsarbete, det sliter nog mer än det ger pengar i plånboken och ledig tid med maken är ju också viktigt!!



Hoppas du får en mysig kväll



Kramar Bella

2010-09-22 @ 20:22:09 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Linda - Inspiration, Inredning, Design sa:

Vilka härliga höstbilder vid havet! Hösten är som bäst när den visar sig från denna sidan. Soligt, varmt och vindstilla:)



Hoppas du får en fin torsdag

Kram Linda

2010-09-23 @ 09:42:07 | http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0