Nya IKEA Helsingborg


Finns så mycket fint....

Nu har jag äntligen förstått och accepterat att hösten är här. Fy vilket ruskväder vi haft nu på eftermiddagen och kvällen, blåser och regnar för fullt :(
Det blev ingen promenad efter jobbet utan en timmes sovande i soffan och sedan tog jag en sväng med dammsugaren.
När mannen kom hem tog vi en sväng till nya IKEA i Helsingborg, det hade blivit så stort och fräscht så det måste bli en tur snart igen då vi har lite mer tid på oss. Jag handlade inga stora grejor utan det blev det vanliga som värmeljus och servetter. Jag älskar dessa värmeljus med vaniljdoft, nu är jag redo för höst och en massa tända ljus ;)

Nu ska jag snart krypa ner under täcket, känner mig lite frusen och jag vet inte om det kanske är någon förkylning på gång. Får hoppas att jag klarar mig från det men tyvärr är det väl sådana tider nu när hösten är här.

Är det någon mera som är irriterad blogg.se!!!!!!!!! Jag tycker dessa ord som man ska skriva in till var och varannan bloggare är så svåra att utskilja!!!! Kan ni se för jag måste klicka flera gånger för att hitta ord jag kan skriva och blir så sur för det ;o(

Kram och sov gott
Carolines hemligheter sa:

Ja, nu är verkligen hösten här! Mysigt även om det just nu känns så där lockande att snart lämna jobbet och traska ut i duggregn och snålblåst ;-)



Hoppas att du har en bra dag och att du inte åkt på någon förkylning ännu!



KRAM

2010-09-16 @ 16:12:08 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0