Nu går det fort.....


Löven skiftar färg nu......

Idag har jag inhandlat regnkläder för jag har märkt att här i Skåneland kan man inte gå med paraply då det blåser för mycket. Herregud vad det blåste och regnade i morse när jag skulle gå till jobbet, fick hålla kramaktigt i paraplyet :o(
Nu går tiden verkligen fort och snart är det jul, får se om man får uppleva någon snö här nere ;o)
Som tur var hade det slutat när jag skulle hem från jobbet, därför blev det en extra promenix.
Nu skiner solen in i mina riktigt smutsiga fönster, måste verkligen tvätta dem en dag men hur tråkigt är inte det :o(

Ikväll är mannen på kurs i Malmö så jag får en kväll ensam och det ska nog gå bra, ganska skönt ibland faktiskt ;o)

Ha en skön kväll
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0