Lycklig


Mysdag.....

Ännu en mysig dag med fika och butiksspan :o) Idag har jag träffat min goa vän Magnus och vi var som vanligt på Fräcka Fröken och fikade och jag syndade på en chokladboll, inte bra till kommande vägning :o(

Jag har även beställt nya glasögon men herregud vad dyrt det blir när man ska ha ett tunnare glas för att få snyggast resultat. Har även varit i kontakt med en ögonlaserklinik för eventuell operation för att slippa det här med glasögon och linser. Priset är 49000 kronor, är det värt det????

Eftermiddagen har tillbringats med min mamma, vi har åkt runt och kollat i olika butiker och fått lite höstinspiration :o)

Hoppas även ni haft en trevlig dag
Kramen
Paulina sa:

Lensway köper jag mina...billigt!

2010-09-02 @ 20:40:38 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0