Kalla vindar från havet


Inte lika härligt på hösten......

Riktigt kallt idag, kalla och fuktiga vindar från detta hav som jag i vanliga fall gillar men jag tyvärr inte är riktigt överens med just nu ;o) Nästan så att vinterjacka och vantar hade behövts.....!!!!
Jag har kommit in i en svacka och känner mig inte så glad just nu, det är inget jag vill gå in vidare på här på bloggen men hoppas snart det känns bättre.
Jag kommer inte att överge detta bloggande utan tvärtom så är detta något som jag mår mycket bra av :o)
Älskar alla fina människor här inne, ibland kanske det är lättare på avstånd då man inte känner alla så väl ;o)

Läste precis en spännande artikel "Den dolda vreden" Suckar, kronisk glömska eller spydiga kommentarer - det finns många sätt att visa sin ilska på utan att erkänna att man är arg. Passiv aggressivitet kallas det.......

Hoppas allt är bra med er
Kramen
Madde sa:

En stooooor kram från en annan höstdeppad kommer här.

2010-09-28 @ 16:36:14 | http://maria-madeleine.blogspot.com
Cilla sa:

Vilken vacker bild! Fy,det är inget roligt när man känner sig så..hoppas det känns bättre snart. :)

Kramar

2010-09-28 @ 20:46:25 | http://cillapilla.devote.se
Pia sa:

Hoppas det är en tillfällig svacka och att du tar dig ur den, det är inget rolit ställe att vara på.

Tänker på dig.

många kramar till dig

2010-09-29 @ 17:33:51 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0