Hushållsrulle


Snygg....

Jag är inte så förtjust i att ha hushållsrullen framme men när jag hittade denna fina får den gärna stå framme.
Hittade denna på ICA Maxi för billig peng :o)

Denna arbetsdag har det varit lite mera och göra då jag fått vara på andra sidan, då får man
b.l.a göra smörgåsar, stå i kassan och fixa och ordna i cafeterian. Men fy vad man känner sig dålig när man är ny, tycker inte att man fattar något ;o)

Efter jobbet cyklade jag bort till mitt förra jobb som jag hade i somras, har fått en jobbardag som kokerska på lördag då någon skulle vara ledig. Ville kolla vad jag skulle göra för mat och så vidare.... Men herregud vilken blåst och motvind jag hade dit, trodde att jag aldrig skulle komma fram!!!!

Denna torsdag blir lugn och skön, skulle gärna ta mig till VÄLA för att köpa en skinnjacka som jag hittat på KappAhl, vännen Gunilla köpte en likadan när jag var hemma i Norrköping förra veckan. Vi får se till att inte använda dem samtidigt när vi ses ;o) Fast egentligen borde jag spara på mina pengar!!!!
Denna dag har jag dragits med en envis huvudvärk, sov så himla dåligt i natt så det är kanske därför. Tills i morgon är det jag som stoppar i några huvudvärkstabletter i väskan ;o)

Ha en bra eftermiddag
Kramen
Gunilla sa:

Snygg eller hur Susanne! Om de tagit slut i Väla kan jag se om det finns någon kvar här ring i så fall

Kram

2010-09-09 @ 17:04:01 |
Hem och Lyckaa sa:

Jag mår inte heller helt bra idag, krya på dig! Fin hushållsrullhållare!



kram Mia

2010-09-09 @ 17:12:23 | http://www.hemochlycka.se
Ingegerd sa:

Den var ju riktigt snygg! En sån skulle jag lätt kunna tänka mig också!



Kram

2010-09-09 @ 21:10:39 | http://hovdamen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0