Efter regn kommer solsken


Fynd från naturen.....

Efter jobbet idag gick jag en promenad, riktigt skönt då solen värmde rejält :o)
Jag sprang på kastanjer och ekollon som fick följa med hem till fotobordet, kastanjen hade riktigt vassa taggar :o(
Snart är det dags för veckans vägning, just nu ser det inget vidare ut och det förvånar mig då jag skrivit upp allt på checklistan och gått så många promenader denna vecka??? Men jag får väl vänta med att hänga läpp tills jag har sett det slutliga resultatet ;o)

Mannen skulle till optikern efter jobbet, kansk dags för nya bågar även där ;o)

Jag är med och tävlar om ett jättefint armband hos Linda, gå in och kolla ni med :o)

Hoppas ni alla har en bra dag
Kramen
Cilla sa:

Fina bilder!! Det finns mycket fint ute nu att fota:) Hoppas det går bra på vägningen,jag håller tummarna:D

Kram

2010-09-21 @ 19:10:43 | http://cillapilla.devote.se
eva sa:

hej vännen--går det med allt?

=)

tycker du tar så fina bilder...

vad har du för kamera förresten? vill åxå köpa ny kamera snart.kram kram

2010-09-21 @ 21:30:39 | http://evapinglans.webblogg.se/
Bella sa:

Åååh, vilka fina bilder!! Tycker naturen är galet vacker vid de här tiden på året med alla fina färger.



Hoppas så för din skull att det går bra för dig på vägningen, det är du värd när du kämpar med maten och promenaderna, Lycka till!!



Kramar Bella

2010-09-21 @ 21:51:27 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0