Akleja


Mysig butik och blogg.....

Har följt bloggen Akleja ett tag och tycker den är så fin. Fina blommor och underbara recept :o)
Nu när jag var i Söderköping passade jag på att hälsa på i hennes butik och själva bloggerskan jobbade denna dag och givetvis ville jag fotografera henne och butiken.

Ligger fortfarande kvar i sängen och kollar på "Här är ditt liv" med Lena Endre.....

Kramen
Cilla sa:

Ser ut att vara en butik i min smak.:)

Kram och ha en fin söndag

2010-09-05 @ 08:37:25 | http://cillapilla.devote.se
Camilla sa:

Jag såg att "här i ditt liv" gick på tv:n i går.

Jag hoppas att den finns på nätet...för det vill jag se.

Vilka fina saker hon verkar att ha i butiken.

Kram och god morgon på dig!

2010-09-05 @ 08:48:10 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Hej!

Det gick inte att kommentera i inlägget ovan...



Har läst ifatt här hos dej och jag ser att du haft det jättebra hemma i N. Kul att ha dej tillbaka dock! Är lite rädd att du ska få för dej att flytta norrut igen:-)

Vad kul att du hälsade på Akleja i hennes butik. Känner du henne sedan tidigare??



Jag har inte hämtat hem några möbler än. Kan liksom inte bestämma mej för vilken stil jag ska ha...

Jag tycker om femtio-sextiotalsmöbler men vet ändå inte riktigt...



Jag ska höra med min syster(de är de som äger stället nu för tiden) om ni kan få ställa av motorcykeln där:) Jag återkommer...



Håller alla tummarna för att du ska få jobbet!!



kramar

2010-09-05 @ 22:52:34 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0