Vilken härlig dag


Kärleksört....

I morse när jag åkte till jobbet var det disigt och kallt, rutorna på bilarna fick skrapas. Nu när jag åkte hem var det så underbart väder, solen värmer från en klarblå himmel och man blir genast på bättre humör ;)

Var ute och fotograferade mina fina kärleksört, detta är en blomma som jag tycker mycket om.

I morgon bär det av till Ullared där jag ska träffa mina vänner från Norrköping....ska bli så roligt och något kanske man köper med sig hem. Hoppas bara att det inte är en himla massa folk, tycker det är så jobbigt :(

Tack alla söta för kommentarer om våran nya fondvägg.....jag älskar denna tapet och man blir så glad av den :o)

Hoppas ni har en bra start på veckan
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0