Tisdag


Lite fint från naturen...

Ännu en arbetsdag har gått, veckorna fullkomligt rusar iväg och i morgon är det redan onsdag :o)
Jag fick klartecken från jobbet att jag får semester nästa tisdag och vet ni vad jag ska göra??? Jo jag ska träffa några vänner från Norrköping på Ullared, ska bli så roligt att träffa Gunilla, Karin och hennes son igen. Jag börjar redan längta :o)

Jag skulle behöva gå ut på en promenad i det soliga vädret men jag har ingen motivation till varken diet eller motion just nu :o(
Det är så skönt att komma hem och bara gå och pyssla och plocka och inte ha några krav på någonting ;)

Ikväll blir det tv för hela slanten, först "Halv åtta hos mig", sedan nya avsnitt av "Cougar Town" och så tror jag det är säsongspremiär för "Desperate housewives" :o) :o)
Jag tror att mannen är glad för att vi har två tv-apparater ;)

Hoppas ni mår bra och många kramar till er.
Gunilla sa:

Underbart att du fick ledigt och att vi äntligen får träffas igen. Ser fram emot att verkligen få shoppa loss vi kan ju konsten eller hur....

Kraaaaaaam

2010-10-05 @ 19:18:46 |
Cilla sa:

Vad kul att åka till ullared! Dags att åka dit snart för mig med:D

Kram

2010-10-05 @ 22:22:38 | http://cillapilla.devote.se
Anonym sa:

Åhh, Desperate housewives är så bra. Synd att jag inte har femman. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-05 @ 23:59:45 | http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0