Söndags morgon


Oboj Dajm.....

Ja ibland kan jag bli så sugen på ett glas oboj och denna gång ville jag testa denna med dajm men jag tycker den vanliga är godare. I vanliga fall äter jag oftast fil med musli eller flingor och 2 knäckemackor och kanske en frukt.

Idag skiner solen men det var faktiskt lite vitt på backen i morse, det har nog varit en kall natt. Jag tittade på termometern när vi gick och la oss och då var det -4 grader och nu står den på nollan.
Vet inte när man ska börja med vinterkläder, jag vill inte börja för tidigt men nu är det kanske dags snart???

Dagens planer är eventuellt en tur till Lund för att träffa Cecce men det är inte helt bestämt ännu.

Njut av dagen
Kramar
Gabriella sa:

Här har vinterjackan använts flitigt i minst 10 dagar! För kallt utan :P

2010-10-17 @ 12:36:49 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Hej finaste Susanne!



Till min lycka läser jag orden jag hoppas på-att du mår bättre :-)



Många varma kramar

2010-10-17 @ 16:18:28 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0